0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > سایر محصولات > آبگرمکن > آبگرمکن برقی ویتو مدل Blue s >

آبگرمکن برقی ویتو مدل Blue s

قیمت و مشخصات آبگرمکن برقی ویتو مدل Blue s
آبگرمکن برقی ویتو مدل Blue s
11,900,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • زود چوش و فوری
  • بدنه‌ی پلاستیکی عایق شده
  • دارای صفحه نمایشگر
  • ۳ فاز
  • قدرت المنت ۲۱۰۰۰ وات
  • حداقل فشار ورودی آب برای کارکرد ۰.۵ بار
  • حداکثر فشار ورودی آب ۱۰ بار
  • مناسب برای یک شیر مصرفی و فضاهای کوچک
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی آبگرمکن برقی ویتو مدل Blue s:
 دوش گرفتن و حمام کردن با آب گرم یکی از کارهایی که می‌تواند خستگی یک روز کاری را از تن بزداید. برای در اختیار داشتن آب گرم می‌توانید از آبگرمکن برقی دیواری ویتو veito مدل Blue سه ۳ فاز استفاده کنید. این دستگاه ساخت کشور ترکیه می‌باشد و تمامی استانداردهای لازم در ساخت و طراحی آن در نظر گرفته شده است. در طراحی این محصول تمامی نکات ظریف و استانداردهایی که باید برای تولید آبگرمکن برقی در نظر گرفته شود، لحاظ شده است. بدنه آبگرمکن برقی و دیواری veito مدل Blue از جنس بسیار سبک می‌باشد و ابعاد آن به اندازه‌ای است که شما می‌توانید آن را در فضایی کوچک نیز به دیوار و یا داخل کابینت نصب نمایید. طراحی بدنه این دستگاه بسیار ساده بوده و روی بدنه یک کلید ولومی تعبیه شده است که می‌توان با استفاده از آن میزان دمای آب گرم را تعیین کرد. آبگرمکن برقی دیواری مدل Blue ویتو در نوع  خود کم مصرف بوده کلاس انرژی A می‌تواند پس از روشن شدن در کمترین زمان آب گرم مصرفی شما را تامین نماید. این نوع از آبگرمکن‌ها بدون مخزن بوده و آب از لوله های متصل به آن وارد شده و به سرعت داغ شده و برای استفاده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بنابراین از نوع بدون مخزن می‌باشد. همچنین این دستگاه برای مناطقی که آب از فشار کمی برخوردار است بسیار کارآمد خواهد بود. آبگرمکن برقی فوری ویتو veito مدل Blue را می‌توان به سیستم مرکزی متصل کرده و هم زمان آب گرم مورد نیاز برای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی یا هرجای دیگر که نیازداشته باشید را به صورت فوری و در کمترین زمان ممکن تهیه کرد. از قابلیت‌های خوبی که برای این آبگرمکن در نظر گرفته شده است می‌توان به محافظت در برابر گرما اشاره کرد. چنانچه دستگاه بیش از حد مجاز گرم شود سنسور تعبیه شده در آن کمک می کند تا از مصرف برق جلوگیری شود. شما از این محصول بسیار کارآمد می‌توانید در خانه، ویلا، باغ و یا محیط‌های کاری، رستوران‌ها و .. به راحتی استفاده نمایید.
 
فروشگاه دما نوین بزرگترین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع و عرضه کننده انواع محصولات گرمایشی و آبگرمکن‌های موجود در بازار افتخار دارد که در کنار شما عزیزان فعالیت دارد و به شعار همیشگی خود به عنوان حمایت از تمام تولیدات داخلی پایبند است.
توجه: برای نصب مجاز و ایمن محصول در هنگام خرید لوازم وسایل استاندارد و مجاز نصب را از فروشگاه تهیه نمایید.
 
ارسال نظر / پرسش در مورد آبگرمکن برقی ویتو مدل Blue s
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح