0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > سایر محصولات > آبگرمکن > آبگرمکن برقی ویتو مدل Flow >

آبگرمکن برقی ویتو مدل Flow

قیمت و مشخصات آبگرمکن برقی ویتو مدل Flow
آبگرمکن برقی ویتو مدل Flow
4,990,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • زود چوش و فوری
  • بدنه‌ی پلاستیکی عایق شده
  • تک فاز
  • قدرت المنت ۷۵۰۰ وات
  • حداقل فشار ورودی آب برای کارکرد ۰.۵ بار
  • حداکثر فشار ورودی آب ۱۰ بار
  • مناسب برای یک شیر مصرفی و فضاهای کوچک
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی آبگرمکن برقی ویتو مدل Flow:
 برای تهیه آب گرم مورد نیاز برای حمام و یا آشپزخانه حتما به یک آبگرمکن نیاز است. در حال حاضر در بازار آبگرمکنهای گازی و برقی متنوعی وجود دارد. آبگرمکن برقی دیواری ویتو veito مدل Flow S برقی بوده و ساخت کشور ترکیه می باشد. این دستگاه از طراحی بسیار زیبا و کیفیت منحصربفردی برخوردار است. در واقع هر قسمتی از آبگرمن دیواری ویتو به گونه‌ای صورت گرفته که این دستگاه عملکرد بهینه‌ای داشته باشد. روی بدنه این آبگرمکن یک کلید ولومی قرار دارد که با استفاده از آن می توان درجه دمای آب را تا ۳ سطح تنظیم نمود. آبگرمکن برقی دیواری veito مدل Flow را می‌توان به سیستم مرکزی منزل، باغ، ویلا، محل کار وصل کرده و به طور همزمان می‌توانید در حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه ابگرم موردنیار را تهیه کنید و به طور کل در کوچکترین فضایی که در اختیار دارید حتی زیرسینک ظرفشویی نصب نمایید. این دستگاه کم مصرف می‌باشد و با گرید انرژی A تنها ۷۵۰۰ وات برق مصرف می‌کند و باید آن را به برق تک فاز وصل نمود. پس از نصب آبگرمکن برقی فوری ویتو مدل Flow هنگامی که آبگرمکن را روشن می کنید، در ظرف مدت چند ثانیه آب را به دمایی که تنظیم کرده اید خواهد رساند و شما همیشه می‌توانید با استفاده از این آبگرمکن زود جوش، آب داغ در اختیار داشته باشید. همچنین اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که ممکن است با افت فشار آب مواجه شوید، خیالتان با این آبگرمکن آسوده خواهد بود، زیرا این دستگاه قادر است با فشار کم آب نیز آب داغ مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد. استفاده از آبگرمکن برقی مدل Flow ویتو بسیار ساده است و هنگامی که درجه آب به دمای بالایی برسد دستگاه به صورت خودکار از آسیب رساندن به دستگاه جلوگیری خواهد کرد.
 
فروشگاه دما نوین بزرگترین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع و عرضه کننده انواع محصولات گرمایشی و آبگرمکن‌های موجود در بازار افتخار دارد که در کنار شما عزیزان فعالیت دارد و به شعار همیشگی خود به عنوان حمایت از تمام تولیدات داخلی پایبند است.
توجه: برای نصب مجاز و ایمن محصول در هنگام خرید لوازم وسایل استاندارد و مجاز نصب را از فروشگاه تهیه نمایید.
 
ارسال نظر / پرسش در مورد آبگرمکن برقی ویتو مدل Flow
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح