0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > سایر محصولات > استخر و سونا > هارویا >

هارویا

 
 شرکت هارویا Harvia محصولات جانبی را برای سونا شما ارائه می‌دهد. کمپانی هارویا در سبد محصولات خود یک نوع هیتر خاص با نام hidden heater (هیتر مخفی یا پنهان) اضافه نموده که این نوع هیتر به فضای بسیار کمی نیاز دارد و در پشت نمیکت های سونا خشک نصب می‌گردد و جهت استفاده در سوناهای خشک عمومی مناسب می‌باشد. تجهیزات سونا هارویا عمدتا شامل: هیتر برقی سونا خشک، بخار ساز سونای بخار و لوازم مربوط به سونای خشک و سونای بخار مانند سطل و ملاقه، چراغ سونا، رطوبت سنج، دماسنج و ... می‌باشد. محصولات هارویا ساخت کشور فنلاند می‌باشد شرکت هارویا این محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را در طرح‌ها، مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف جهت اتاق سونا تولید و عرضه نموده است. هیترهای برقی سونا بخار هارویا (بخار ساز) در ابعادی کوچک و در عین حال کارآمد برای مصارف شخصی و عمومی ساخته شده‌اند و با توان تولید بخار از ۲ Kg/h تا ۴۰ Kg/h (کیلوگرم بخار در ساعت) ارائه می‌شوند. هیترهای برقی سونا خشک هارویا در مدل‌های مختلف با توان‌ها و شکل‌های متنوع در سری‌های وگا، دلتا، تاپ کلاس، کلوب و ... ساخته شده‌اند.
فروشگاه دما نوین بزرگترین مرجع سیستم‌های تهویه مطبوع و تاسیسات از جمله گرمایشی و سرمایشی در زمینه سیستم‌های گرمکن انواع استخر و سونا نیز در حال فعالیت بوده و در این زمینه با شرکت‌های متعددی از جمله هارویا فنلاند همکاری دارد.
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح