0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> خدمات > کارشناسی پروژهای ساختمانی >

کارشناسی پروژهای ساختمانی

 ‌انجام بخش تاسیساتی پرو‌ژه‌های ساختمانی از ارکان اصلی یک ساختمان برای آسایش افرادی که در آنجا زندگی می‌کنند و همچنین استحکام آن ساختمان می‌باشد. از جمله فعالیت‌های جدیدی که پرسنل خدماتی فروشگاه دما نوین که برای ساختمان‌های نو انجام می‌دهد آماده‌سازی صفر تا ۱۰۰ بخش لوله کشی ساختمان، کارشناسی یرای اجرای بهترین و مناسب‌ترین سیستم تهویه ساختمان، انواع پکیج، رادیاتور، موتورخانه، اسپلیت، داکت اسپلیت، فن کویل، چیلر و وی آر اف است. همچنین از ابتدای کار لوله‌کشی داخل ساختمان و یا انجام لوله‌های گرمایش از کف توسط پرسنل ما انجام می‌شود بعد از آن می‌توانید از نظرات کارشناسی برای تهیه و خرید بهترین سیستم از ما کمک بگیرید. اما مهارت و کارشناسی این مسایل کار هرکسی نیست و عموما به هر فردی که نظر کارشناسی خودش را دارد نمی‌شود اعتماد کرد. به همین منظور پیشنهاد می‌شود که کار را به دما نوین بسپارید.

گاهی پیش می‌آید که یک ساختمان نیاز به بازسازی داشته باشد. تعمیرات و بازسازی ساختمان و خانه، یک کار جدی و چالش‌برانگیز است. برای بازسازی خانه، رفع مشکلات یک ساختمان و نوسازی (Renovation) آن باید مراحل مختلفی را طی کرد. به همین دلیل، باید به تعمیرات ساختمان به چشم یک پروژه نگاه کنیم. انجام تعمیرات در این مقیاس جایی برای اشتباه باز نمی‌گذارد. برای بازسازی ساختمان باید شخصی را انتخاب کرد که تجربه و مهارت کافی را در این حوزه دارد. چنین فردی می‌تواند بهترین راه حل‌ها را برای خدمات تعمیرات منزل و بازسازی ساختمان به شما پیشنهاد دهد، و از بهترین مصالح برای این کار استفاده کند. بدین ترتیب، هزینه بازسازی خانه و ساختمان، از بودجه برآوردشده شما نیز بیشتر نخواهد شد. اگر برای تعمیر ساختمان خود به دنبال معتبرترین شرکت‌های بازسازی ساختمانی هستید؛ به راحتی می‌توانید با شرح ایده‌تان در فرم درخواست رایگان «تعمیر و بازسازی ساختمان»، از برترین متخصصان تعمیرات و بازسازی خانه، به رایگان برآورد هزینه بازسازی ساختمان را دریافت کنید و با مقایسه سوابق هریک از متخصصان، بهترین متخصص یا شرکت تعمیرات و بازسازی ساختمان را برگزینید.

منظور از بازسازی ساختمان:
 بهتر است همین ابتدا تفاوت بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان را روشن کنیم. بازسازی ساختمان از تعمیر ساختمان بسیار گستره‌تر است، و به مرمت دیوار و تعویض کاشی محدود نمی‌شود. پس از انتخاب گروه مهندسین تعمیرات ساختمان و شرکت بازسازی ساختمان، ممکن است کار تعمیر و بازسازی ساختمان از بخش‌های اساسی و زیربنای آن شروع شود، و تا طراحی و دکوراسیون داخلی ادامه پیدا کند؛ و عملا ساختمان شما از نو ساخته شود. تعمیرات و بازسازی آپارتمان به دلیل حجم بالای رفت‌وآمد در آنها بسیار مهم است. صاحبان آپارتمان مسکونی، بیشتر مایل هستند که کار تعمیرات و بازسازی خانه، به صورت کلی انجام شود. همچنین، آنها می‌خواهند دکوراسیون داخلی تغییر پیدا کند، و فضا برای استفاده بهتر از آپارتمان‌های کوچک بهینه شود.
 
هزینه بازسازی ساختمان باید در ابتدای پروژه مشخص شده، و بودجه آن با توجه به نظر شما بسته شود. هزینه بازسازی خانه با توجه به تغییرات که قرار است انجام شود؛ تعیین می‌شود. مشخصا هرچه تغییرات در فرآیند تعمیرات ساختمان بیشتر باشد، هزینه بازسازی ساختمان و آپارتمان افزایش خواهد یافت.
 
در حالت کلی، به دلیل اینکه مراحل بازسازی ساختمان و حجم تعمیرات ساختمان در میزان هزینه بازسازی منزل تاثیر قابل توجهی دارد و برای هر پروژه متفاوت است، نمی‌توان قیمت بازسازی ساختمان را به صورت دقیق مشخص نمود. هرگونه خرابی موجود در بدنه ساختمان، نشتی‌ها و مشکلات تاسیساتی آن در قیمت تعمیرات ساختمان موثر هستند. هزینه بازسازی خانه و منازل قدیمی نیز طبق کارهایی که باید انجام شود، تعیین می‌گردد. در واقع بازسازی ساختمان یک راهکار اقتصادی در مقایسه با تخریب و ساخت یک ساختمان جدید است؛ به خصوص اگر فرصت کوتاهی برای اعمال تغییرات دارید.

معمولا در ساختمان‌های قدیمی تعویض لوله‌ها و سبک جدیدی از سیستم‌های تهویه مطبوع پبپیشنهاد می‌شود. در نهایت این شما هستیتد کهتصمیم‌ بگیرید برای ساختمان تازه تاسیس خود از چه متریال با چه کیفیت و سبکی استفاده کنید یا برای خانه‌ی فرسوده‌ی خود اعم از تعویض لوله‌ها و سیستم‌های تهویه به نتیجه برسید تا پرسنب دما نوین بهترین پیشنهاد را به شما داده و در انتها کار را با بهتربن نتیج تحویل شما بدهند.

دما نوین بزرگترین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع از بزرگترین مراکز خدمات تخصصی انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی می‌باشد.

معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح