0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > سایر محصولات > استخر و سونا > ایمکس > هیتر استخر ایمکس >

هیتر استخر ایمکس

 
 مبدل حرارتی استخر ایمکس از سری محصولات برند استرالیایی ایمکس می‌باشد. مبدل‌های حرارتی استخر ایمکس از بهترین مبدل‌های حرارتی برای استخرها و جکوزی‌های خانگی می‌باشد. ایمکس مبدل‌های حرارتی پوسته و لوله را در چهار ظرفیت مختلف از ۴۰ تا ۱۲۰ کیلووات تولید کرده است. مبدل حرارتی دستگاهی است که برای انتقال گرما به آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع روی انتقال گرما (انتقال حرارت از آب به آب) از ساده‌ ترین و مرسوم ترین روش‌های گرم کرن آب استخر می‌باشد. بدنه و کوئل مبدل حرارتی استخر ایمکس از جنس استینلس استیل ۳۱۶ می‌باشد، استیل بودن این مبدل‌ها باعث می‌شود توان و بازدهی بالایی داشته باشند. مکانیسم گرم کردن آب به این صورت است که یک جریان آب داغ از داخل لوله‌ها حرکت کرده و جریان دیگر که مربوط به آب استخر است در اطراف لوله‌ها درون پوسته حرکت می‌کند و منجر به گرم شدن آب استخر می‌شود. توجه کنید که برای افزایش کارایی و بالا بردن عمر مبدل حرارتی استخر ایمکس بهتر است از سختی گیر آب استفاده نمایید تا تشکیل رسوبات در لوله های مبدل به حداقل ممکن برسد.
فروشگاه دما نوین بزرگترین مرجع سیستم‌های تهویه مطبوع و تاسیسات از جمله گرمایشی و سرمایشی در زمینه سیستم‌های گرمکن انواع استخر و سونا نیز در حال فعالیت بوده و در این زمینه با شرکت‌های متعددی همکاری دارد.
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح