0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> خدمات > تعمیر و سرویس آبگرمکن >

تعمیر و سرویس آبگرمکن

 آبگرمکن قلب تپنده‌ی هر محیط است. چطور ممکن است انسان امروز که تمام بسترها را برای راحتی خودش فراهم کرده است به یک آبگرمکن در منزل خود نیاز نداشته نباشد. همانطور که پیشتر گفتیم آبگرمکن انواع مختلف دارد. از نوع گازی دیواری و زمینی گرفته تا مدل‌های برقی دیواری و زمینی، اما این وسیله حیاتی یک مشکل بزرگ دارد و آن استهلاک بالای آن به دلیل تماس با آب و پرکار بودن است. به همین دلایل از آن دسته محصولات و لوازم خانگی می‌باشد که به سرویس و تعمیرات نیاز پیدا می‌کند. اما هزینه این تعمیرات چگونه است و به چه عواملی بستگی دارد؟! در ادامه عوامل مهمی که باعـث خرابی انواع آبگرمکن شده و همچنین عواملی که بر قیمت تعمیر آنها تاثیر می‌گذارد را بیان می‌کنیم:
۱) آبگرمکن‌های گازی دیواری: این آبگرمکن‌ها که عموما با برند بوتان و ایران شرق در بازار وجود داشته و به فروش می‌رسند از بدنه، مبدل، مشعل، رگلاتور آب، ترموکوبل و در بعضی مدل‌ها برد الکترونیکی تشکیل شده‌اند. این قسمت‌ها از مهمترین اجزای تشکیل دهنده یک آبگرمکن هستند که امکان دارد با عیب روبرو شود. اما مهمترین عیب‌های یک آبگرمکن عموما در قسمت مبدل و رگلاتور آب به دلیل تماس با آب روی می‌دهد (شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی قطعات می‌توانید به بخش لوازم یدکی آبگرمکن‌ها مراجعه کنید.) هر دوی این قسمت‌ها شامل تعمیر و تعویض می‌شوند که هزینه‌ی آنها در ادامه‌ی این قسمت بیان خواهد شد.
۲) آبگرمکن‌های گازی زمینی: این آبگرمکن‌ها در قدیم از مصرف بالایی برخوردار بودند. معمولا از بدنه، مخزن و یک مشعل برخوردارند و به نسبت ساده به نظر می‌ایند اما نمی‌توان تصور کرد که هرگونه ایرادی از آنها را بدون کمک و اطلاعات یک شخص فنی می‌توان برطرف کرد. این نوع از آبگرمکن‌ها که معمولا از برندهای آزمون، شعله آبی و بلاد با کیفیت خوب در بازار وجود دارند از یک قسمت مهم آسیب‌پذیر هستند و آن مخزن این محصولات می‌باشد، به همین دلیل است که ضخامت مخزن این محصولات از نکات مهم هنگام خرید می‌باشد.
۳) آبگرمکن‌های برقی: این محصولات یکی از پر مصرف‌ترین مدل‌های آبگرمکن برای محیط‌های کوچک و مکان‌هایی هست که به گاز دسترسی ندارند. معمولا در مدل‌های ایرانی مانند آزمون، الکترواستیل و آزمایش از مخزن ساخته شده‌اند که ضخامت آن در هنگام خرید بسیار مهم است. در مدل‌های خارجی مانند ویتو مخزنی وجود ندارد غیر از یک صفحه آلیاژی و یک المنت تنگستنی قوی که مصرف بالایی دارد. این مدل آبگرمکن معمولا از قیمت ترموستات، المنت‌ها به علت نوسانات برق و یا مخزن به دلیل پوسیدگی خراب می‌شوند.
 
در رابطه با تعمیر و سرویس آبگرمکن‌ها همان‌طور که می‌دانید، قیمت این خدمات تحت تأثیر فاکتورهای متعددی است مهمترین عامل نوع آبگرمکن است که زمینی (ایستاده)، دیواری یا برقی باشد که قبلا در مورد آنها نوضیحاتی داده شد، در مرحله بعد، چند مورد مشترک هم هست، عوامل تعیین‌کننده‌ هزینه تعمیر و سرویس آبگرمکن عبارتند از:
  • برند آبگرمکن (بوتان، آزمون، سپهر الکتریک، ویتو و...): با توجه به اینکه بوتان، معروفترین و رایجترین برند وسایل گرمایشی (مخصوصاً آبگرمکن دیواری) است، بسیاری از مشتریان ما به دنبال هزینه تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان هستند. با توجه به اینکه مدل‌های مختلف آبگرمکن بوتان عیب‌های مختلف دارند (مثلاً آبگرمکن‌های سری ۲ جرقه زن و دارای برد الکترونیکی هستند)، بهتر است مستقیماً با سرویس کاران فروشگاه دما نوین مشورت کنید.
  • اجرت سرویس کار آبگرمکن: یک نکته مهم در تعیین هزینه تعمیر ابگرمکن دیواری یا ایستاده، دستمزد سرویس کار است. هزینه ایاب ذهاب وتخصص بیشتر به اجرت کار افزوده می شود.
در زیر جدول انواع آبگرمکن و قیمت انجام خدمات برای آنها را مشاهده می‌کنید:
 
خدمات نصب آبگرمکن: قیمت خدمات (به روز رسانی سال ۱۴۰۱)
سرویس کامل آبگرمکن دیواری گازی بین ۳۵۰.۰۰۰ تا ۴۰۰.۰۰۰ تومان
اسیدشویی و جرم‌گیری بین ۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
سرویس رگلاتور و راه‌اندازی بین ۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
تبدیل گاز شهر به مایع و برعکس بین ۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
تعویض ترموستات و المنت آبگرمکن برقی بین ۲۵۰.۰۰۰ تا ۳۰۰.۰۰۰ تومان
 
توجه: قیمت‌های فوق تنها دستمزد سرویس کار می‌باشد و هزینه قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز و استفاده شده را باید به آنها اضافه کرد.
 
یکی از اهداف بلند مدت فروشگاه دما نوین از ابتدای فعالیت خود صداقت و شفاف سازی در قیمت گذاری‌ها در بازار کشور بوده است. ما معتقد هستیم اگر این روش چه در حوزه فعالیت ما و چه در اقتصاد کشور اجرا شود تمام هموطنان ما با خیال راحت و آسودگی بیشتری فعالیت‌های اقتصادی خود را انجام می‌دهند، امید است که با همکاری شما توفیق روافزون در این مسیر شامل حال ما شود.
پس به طور کلی متوجه شدید که هزینه تعمیر آبگرمکن که خود شامل انواع مختلف می‌باشد متغییر بوده و به عوامل متععدی بستگی دارد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با فروشگاه دما نوین تماس بگیرید.
 
دما نوین بزرگترین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع از بزرگترین مراکز خدمات تخصصی انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی می‌باشد.
 
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح