0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> خدمات > تعمیر و سرویس پکیج >

تعمیر و سرویس پکیج

 پکیج‌های گرمایشی و رادیاتورها قلب تپنده‌ی هر محیط هستند. چطور ممکن است انسان امروز که تمام بسترها را برای راحتی خودش فراهم کرده است به یک سیستم گرمایشی در منزل خود نیاز نداشته باشد. همانطور که پیشتر گفتیم پکیج‌های گرمایشی انواع مختلف دارند. از نوع گازی دیواری و زمینی گرفته تا مدل‌های برقی دیواری و زمینی، اما این وسیله حیاتی یک مشکل بزرگ دارد و آن استهلاک بالای آن به دلیل تماس با آب و پرکار بودن است. به همین دلایل از آن دسته محصولات و لوازم خانگی می‌باشد که به سرویس و تعمیرات نیاز پیدا می‌کند. اما هزینه این تعمیرات چگونه است و به چه عواملی بستگی دارد؟! در ادامه عوامل مهمی که باعـث خرابی انواع پکیج دیواری شده و همچنین عواملی که بر قیمت تعمیر آنها تاثیر می‌گذارد را بیان می‌کنیم:
۱) پکیج‌های گازی دیواری: این پکیج‌ها که عموما با برند بوتان و ایران رادیاتور در بازار وجود داشته و به فروش می‌رسند از قسمت‌های مهمی از جمله بدنه، مبدل اولیه و ثانویه، مشعل، منبع انبساط، پمپ سیرکولاسیون، شیر سه طرفه، سنسور، ان تی سی، رگلاتور آب و برد الکترونیکی تشکیل شده‌اند. این قسمت‌ها از مهمترین اجزای تشکیل دهنده یک پکیج هستند که امکان دارد با عیب روبرو شود. اما مهمترین عیب‌های یک پکیج دیواری عموما در قسمت مبدل‌ها، برد، پمپ، منبع انبساط، شیر سه طرفه یا سنسورها اتفاق می‌افتد که هرکدام دلایل خاص خودش را دارد (شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی قطعات می‌توانید به بخش لوازم یدکی پکیج‌ها مراجعه کنید.) همه‌ی این قسمت‌ها شامل تعمیر قطعات و در اکثر مواقع تعویض می‌شوند که هزینه‌ی آنها در ادامه‌ی این قسمت بیان خواهد شد.
۲) پکیج‌های گازی زمینی: این پکیج‌ها که شکل ظاهری شبیه به ماشین لباس‌شویی دارند مانند سیستم‌های دیواری عمل می‌کنند با این تفاوت که با ثدرت بیشتر و وجود مخزن برای محیط‌های با متراژ بزرگتر می‌باشند. توصیه می‌شود که هرگونه ایراد را بدون کمک و اطلاعات یک شخص فنی برطرف نکرده و از اطلاعات افراد غیر حرفه‌ای استفاده نشود. این نوع از پکیج‌ها که معمولا از برندهای ایران رادیاتور و شوفاژکار با کیفیت خوب در بازار وجود دارند علاوه بر قسمت‌هایی که قبلا توضیح داده شود از یک قسمت مهم دیگر آسیب‌پذیر هستند و آن مخزن این محصولات می‌باشد.
۳) پکیج‌های برقی: این محصولات به نسبت نوع گازی خود  مصرف کمتری داشته و معمولا در مکان‌هایی که به گاز دسترسی نداشته و یا محیط‌های با ایمنی پایین نصب می‌شوند. این نوع مدل از پکیج تمام مشکلات مدل گازی را پیدا می‌کند با این تفاوت که به علت کارکرد با برق بیشتر در معرض نوسنات برق و مشکلات برد می‌باشد. از جمله برندهای آشنا در این زمینه آلپ و هیمالایا می‌باشند.
 
در رابطه با تعمیر و سرویس پکیج‌ها همان‌طور که می‌دانید، قیمت این خدمات تحت تأثیر فاکتورهای متعددی است مهمترین عامل نوع پکیج است که زمینی (ایستاده)، دیواری یا برقی باشد که قبلا در مورد آنها نوضیحاتی داده شد، در مرحله بعد، چند مورد مشترک هم هست، عوامل تعیین‌کننده‌ هزینه تعمیر و سرویس پکیج عبارتند از:
  • برند پکیج (بوتان، ایران رادیاتور، لورچ، ایساتیس و...): با توجه به اینکه بوتان و ایران رادیاتور، معروفترین و رایجترین برندهای وسایل گرمایشی (مخصوصاً پکیج دیواری) هستند، بسیاری از مشتریان ما به دنبال هزینه تعمیر پکیج‌های دیواری این دو برند هستند. با توجه به اینکه مدل‌های مختلف پکیج عیب‌های مختلف دارند (مثلاً پکیج ونزیا از سری‌های قدیمی تک مبدله و آنالوگ بوده و پکیج‌های جدید دارای دو مبدل و سیستم‌ دیجیتال می‌باشند)، بهتر است مستقیماً با سرویس کاران فروشگاه دما نوین مشورت کنید.
  • اجرت سرویس کار پکیج: یک نکته مهم در تعیین هزینه تعمیر پکیج دیواری یا زمینی دستمزد سرویس کار است. هزینه ایاب ذهاب وتخصص بیشتر به اجرت کار افزوده می شود.
در زیر جدول انواع پکیج و قیمت انجام خدمات برای آنها را مشاهده می‌کنید:
 
خدمات نصب پکیج: قیمت خدمات (به روز رسانی سال ۱۴۰۱)
سرویس کامل پکیج دیواری گازی بین ۴۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان
اسیدشویی و جرم‌گیری مبدل‌ها بین ۲۰۰.۰۰۰ تا ۲۵۰.۰۰۰ تومان
سرویس منبع انبساط بین ۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
تبدیل گاز شهر به مایع و برعکس بین ۲۰۰.۰۰۰ تا ۲۵۰.۰۰۰ تومان
تعویض برد بین ۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
تعویض پمپ بین ۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
 
توجه: قیمت‌های فوق تنها دستمزد سرویس کار می‌باشد و هزینه قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز و استفاده شده را باید به آنها اضافه کرد.
 
یکی از اهداف بلند مدت فروشگاه دما نوین از ابتدای فعالیت خود صداقت و شفاف سازی در قیمت گذاری‌ها در بازار کشور بوده است. ما معتقد هستیم اگر این روش چه در حوزه فعالیت ما و چه در اقتصاد کشور اجرا شود تمام هموطنان ما با خیال راحت و آسودگی بیشتری فعالیت‌های اقتصادی خود را انجام می‌دهند، امید است که با همکاری شما توفیق روافزون در این مسیر شامل حال ما شود.
پس به طور کلی متوجه شدید که هزینه تعمیر پکیج که خود شامل انواع مختلف می‌باشد متغییر بوده و به عوامل متععدی بستگی دارد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با فروشگاه دما نوین تماس بگیرید.
 
دما نوین بزرگترین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع از بزرگترین مراکز خدمات تخصصی انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی می‌باشد.
 
تعمیر پکیج
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح