0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی وارداتی > میدیا > داکت اسپلیت میدیا >

داکت اسپلیت میدیا

 
 داکت اسپلیت میدیا نیز همانند اسپیلت از یک یونیت داخلی و یک یونیت تشکیل شده است که توسط لوله مسی و کابل‌های ارتباطی به هم متصل شده‌اند و تنها تفاوت آن در محل قرارگیری یونیت داخلی و توزیع برودت آن می‌باشد. استفاده از این سیستم به شرطی که برای تمام فضاهای واحد، دریچه مستقل پیش‌بینی شود و از بهره وری سیستم نکاهد، به معماری داخلی واحدها کمک شایانی نموده و انتخاب بهتری نسبت به اسپیلت‌ها می‌باشند. یونیت داخلی داکت اسپلیت‌ها در سقف نصب شده و توسط کانال به دریچه‌های قرار گرفته در فضاهای مختلف هوا رسانی می‌کنند. یکی از مزیت‌های این سیستم قابلیت نصب کویل آبگرم در جلو و یا پشت دستگاه می‌باشد که در فصل زمستان به جای استفاده از heat pump خود دستگاه می‌توان آب گرم تولید شده در پکیج‌های خانگی یا موتور خانه مرکزی وارد کویل نصب شده نمود و با عبور هوا از روی این کویل از گرمایش آن در فصل زمستان استفاده نمود که خود این امر موجب حذف رادیاتورها و یا فن کویل ‌ها می‌شود.
فروشگاه دما نوین بزرگترین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع تمام محصولات میدیا را به همراه گارانتی اصلی و با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند.
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح