0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > سایر محصولات > آبگرمکن > آبگرمکن برقی سی وی اس مدل 5271 >

آبگرمکن برقی سی وی اس مدل 5271

قیمت و مشخصات آبگرمکن برقی سی وی اس مدل 5271
آبگرمکن برقی سی وی اس مدل 5271
1,980,000 تومان1,750,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • زود چوش و فوری
  • بدنه‌ی پلاستیکی
  • قدرت المنت ۷۵۰۰ وات
  • حداقل فشار ورودی آب برای کارکرد ۱ بار
  • حداکثر فشار ورودی آب ۱۰ بار
  • مناسب برای یک شیر مصرفی و فضاهای کوچک
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی آبگرمکن برقی سی وی اس مدل 5271:
 آبگرمکن برقی CVS یکی از نمونه‌های مختلف آبگرمکن‌های برقی است که توسط شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی به بازار عرضه شده است. این محصول بسیار کوچک که ساخت کشور ترکیه می‌باشد جای کمی را در حمام شما به خود اختصاص داده و کمک می‌کند در کمترین زمان آب داغ مورد نیاز برای استحمام را در اختیار داشته باشید. این محصول با بدنه‌ای کوچک و به رنگ سفید تولید شده است. بدنه این دستگاه با عایق پوشانده شده و در اثر استفاده مداوم و گرم شدن دچار آسیب نمی شود. روی بدنه آبگرمکن CVS یک کلید برای روشن و خاموش کردن آن در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توانید با استفاده از کلید ولومی چرخشی روی بدنه، میزان گرمای آب را در سه درجه متفاوت تنظیم نمایید. همچنین روی بدنه این آبگرمکن چراغ نشانگری تعبیه شده که میزان گرمای آب را نشان می‌دهد. آبگرمکن CVS مدل زودجوش بوده و در کمترین زمان و به مدت چند ثانیه می‌توانید آب داغ مصرفی شما را تامین نماید. دستگاه فوق این قابلیت را دارد تا در سه مرحله مختلف بتواند آب را در سه دمای مختلف گرم نماید. از دیگر ویژگی‌های آب گرمکن بدون مخزن CVS می‌توان به مواردی از قبیل ترموستات پیشرفته برای جلوگیری از جوشش آب و امکان تامین آب داغ حتی با فشار کم آب اشاره کرد. این دستگاه نیاز به سرویس و و نگهداری خاصی ندارد. همچنین می‌توانید آن را در هر فضایی که مایلید نصب نمایید. به همراه این دستگاه اتصالات و شلنگ‌ها و همچنین سردوشی قابل تنظیم ارائه شده است. آبگرمکن CVS از برق تک فاز استفاده می‌کند و برای روشن روشن شدن و گرم کردن آب باید از برق ۲۲۰ ولت استفاده نماید. تمامی قطعات مورد نیاز برای نصب دستگاه به همراه دفترچه راهنما به همراه این محصول ارائه شده است.
 
فروشگاه دما نوین بزرگترین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع و عرضه کننده انواع محصولات گرمایشی و آبگرمکن‌های موجود در بازار افتخار دارد که در کنار شما عزیزان فعالیت دارد و به شعار همیشگی خود به عنوان حمایت از تمام تولیدات داخلی پایبند است.
توجه: برای نصب مجاز و ایمن محصول در هنگام خرید لوازم وسایل استاندارد و مجاز نصب را از فروشگاه تهیه نمایید.
 
ارسال نظر / پرسش در مورد آبگرمکن برقی سی وی اس مدل 5271
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح