0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی ساخت ایران > جی پلاس > داکت اسپلیت جی پلاس > داکت اسپلیت جی پلاس GCD-48K8HR1 >

داکت اسپلیت جی پلاس قیمت خرید

قیمت و مشخصات داکت اسپلیت جی پلاس GCD-48K8HR1
داکت اسپلیت جی پلاس GCD-48K8HR1
68,800,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • ظرفیت ۴۸۰۰۰
  • مناسب برای ۱۰۰ الی ۱۴۰ متر (براساس شرایط)
  • سرمایش و گرمایش
  • تک فاز - سه فاز / ۲۲۰ ولت - ۳۸۰ ولت
  • رده انرژی A
  • استفاده از blue fin (کویل با جنس آلومینیومی ضد خوردگی)
  • قابل نصب در سقف كاذب و امكان اتصال به هواي تازه
  • دارای فن سه سرعته و سطح صدای پایین
  • دارای گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری
  • دارای بازه عملکرد گسترده دمایی از ۵- تا ۴۹+ درجه سانتی‌گراد
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی داکت اسپلیت جی پلاس GCD-48K6HR1:
 داکت اسپلیت جی پلاس GCD-48K6HR1 یکی از جدیدترین مدل‌های داکت اسپلیت‌ ایرانی است که توسط شرکت صاحب نام گلدیران تحت برند جی پلاس (GPLUS) تولید و به بازارهای داخلی و کشورهای خاورمیانه عرضه می‌گردد. داکت اسپلیت جی پلاس شرکت گلدیران محصولات سقفی توکار خود را براساس استانداردهای روز دنیا و به کارگیری ماشین آلات پیشرفته و قطعات اولیه با کیفیت در ظرفیت‌های ۲ الی ۵ تن تبرید تولید می‌نماید. داکت اسپلیت‌های سقفی توکار جی پلاس با طراحی فشرده قابل نصب در سقف‌های کاذب با ارتفاع کم می‌باشند. داکت اسپلیت جی پلاس GCD-48K6HR1 یکی از مدل‌های داکت اسپلیت جی پلاس است که با ظرفیت ۲ تن تبرید مناسب برای واحدهای تا ۶۵ مترمربع می‌باشد.
 
ویژگی‌های دیگر داکت اسپلیت جی پلاس GCD-48K6HR1:
 داکت اسپلیت‌های سقفی توکار جی پلاس دارای قابلیت کنترل فشار استاتیک خارجی می‌باشند. این قابلیت به راحتی حجم هوا را از طریق ریموت کنترل، تنظیم می‌نماید. موتور BLDC فارغ از فشار استاتیک خارجی می‌تواند سرعت فن و حجم هوا را کنترل کند. بدین طریق نیازی به تجهیزات اضافه برای کنترل جریان هوا نمی‌باشد. این دستگاه‌ها از مبدل حرارتی مقاوم در برابر خوردگی از نوع Blue Fin بهره می‌برند. فین‌های آبی رنگ از جنس آلومینیوم و مجهز به روکش آبی رنگ می‌باشند که باعث مقاومت فلز آلومینیومی کویل در برابر خوردگی می‌گردد. این ویژگی داکت اسپلیت‌های جی پلاس را مناسب مناطقی با هوای اسیدی و قلیایی کرده است. داکت اسپلیت جی پلاس GCD-48K6HR1 دارای قابلیت اتصال به کویل آبگرم برای تامین هوای گرم در فصل سرما می‌باشد. همچنین دارای بازه عملکرد گسترده دمایی از ۵- تا ۴۹+ درجه سانتی‌گراد و مجهز به ریموت کنترل دیجیتال می‌باشد.
 
داکت اسپلیت‌های جی پلاس دارای ۵ سال گارانتی کمپرسور و ۱۸ ماه گارانتی سایر قطعات فنی توسط شرکت گلدیران مي باشند.
فروشگاه دما نوین مرجع بزرگ سیستم‌های تهویه مطبوع از جمله عرضه کننده‌های انواع اسپلیت و داکت اسپلیت جی پلاس در تمام استان‌های کشور می‌باشد.
 
داکت اسپلیت جی پلاس
ارسال نظر / پرسش در مورد داکت اسپلیت جی پلاس GCD-48K8HR1
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح