0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات گرمایشی ساخت ایران > ام آی تری >

ام آی تری

 
 شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران به عنوان اولین واحد صنعتی ذوب و تولیدکننده چدن در ایران در سال ۱۳۳۸ شمسی (۱۹۵۹میلادی) با هدف تولید لوله و اتصالات چدنی برای مصارف آبرسانی و دیگ‌های چدنی برای تأمین آب و هوای گرم مؤسسه‌ها و ساختمان‌ها، تأسیس گردید. ظرفیت تولید سالیانه شرکت در ابتدا ۴٫۰۰۰ تن و عمده محصولات آن لوله‌های چدنی از قطر ۸۰ الی ۴۰۰ میلی‌متر و به طول ۴ و ۵/۵ متر به روش سانتریفوژ (گریز از مرکز) بوده است. از جمله محصولات مهم این شرکت بزرگ و قدیمی می‌توان به تولید انواع پکیج‌های زمینی و همچنین دیگ‌های چدنی را نام برد که به دلیل کیفیت و دقت در نوع ساخت در حال حاضر در بازار کشور با استقبال خوبی روبرو هستند.
فروشگاه دما نوین از جمله عرضه کننده‌‌های محصولات ام آی تری در تهران و شهرستان می‌باشد که تمام محصولات این شرکت را به قیمت روز بازار در کشور به فروش می‌رساند.
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح