0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی وارداتی > هایسنس > داکت اسپلیت هایسنس > اسپلیت کاستی اینورتر هایسنس مدل HIC-60 >

اسپلیت کاستی اینورتر هایسنس مدل HIC-60 قیمت بازار

قیمت و مشخصات اسپلیت کاستی اینورتر هایسنس مدل HIC-60
اسپلیت کاستی اینورتر هایسنس مدل HIC-60
65,900,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • ظرفیت ۶۰۰۰۰
  • مناسب برای ۷۵ الی ۱۰۰ متر (براساس شرایط)
  • سطح صدای پایین
  • سرمایش و گرمایش
  • سه فاز ۳۸۰ ولت
  • رده انرژی A
  • مجهز به پمپ درین با هد ۱۲۰ سانتی‌متر
  • پرتاب باد در چهار جهت به منظور سیرکولاسیون مناسب تر
  • قابل نصب در سقف كاذب و امكان اتصال به هواي تازه
  • قابلیت کارکرد در بازه دمایی گسترده از ۱۰- تا ۴۸ درجه سانتی‌گراد
  • مجهز به شیر انبساط الکترونیکی جهت کنترل دقیق تر جریان مبرد
  • دارای فیلترهوای قابل شستشو
  • دارای گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی اسپلیت کاستی اینورتر هایسنس مدل HIC-60:
 اسپلیت کاستی اینورتر هایسنس مدل HIC-60 از جمله کولرهای گازی پرفروش ارائه شده توسط شرکت هایسنس است که همانند کولر گازی دیواری از دو بخش یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است. یونیت داخلی اسپلیت کاستی هایسنس، در سقف کاذب ساختمان قرار می‌گیرد و تنها پنل دکوراتیو آن از سقف نمایان می‌باشد. این محصول فضای نصب کمی اشغال می‌کند و تاثیر به سزایی در زیبایی محیط زندگی و کار شما می‌گذارد. همچنین این محصول با قابلیت پرتاب باد در ۴ جهت، شرایطی مطلوب تری برای ساکنین فراهم می‌نماید. به طور کلی شرکت معتبر هایسنس، ارائه دهنده انواع اسپلیت‌ کاستی در ظرفیت‌های متنوع ۱۸۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰ است که با قابلیت تامین سرمایش و گرمایش، جهت بهره برداری در پروژه‌های مختلف مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده گسترده قرار می‌گیرند. این محصولات با راندمان بالا از کمپرسور دی سی اینورتر ۳۶۰ درجه بهره می‌برند که کنترل مطلوب دما و کاهش مصرف انرژی تا ۵۰ درصد را به همراه دارد. فناوری فوق برای کولر گازی کاستی هایسنس، برچسب انرژی A را رقم زده است. اسپلیت‌های فوق در ظرفیت‌های ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ با برق تکفاز و در ظرفیت‌های ۴۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ با برق سه فاز کار می‌کنند. شما عزیزان قبل از انتخاب و سفارش خرید اسپلیت‌ کاستی هایسنس، بایستی به موضوع تک فاز یا سه فاز بودن (Ø) برق مورد نیاز و همچنین آمپر (A) برق مصرفی با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمایید. اسپلیت‌های کاستی اینورتر هایسنس مدل HIC-48 با ظرفیت 48000 بی تی یو بر ساعت، دارای کمپرسور روتاری دور متغیر ساخت شرکت MITSUBISHI است و از شیر انبساطی الکترونیکی نیز بهره می برد. همچنین گاز مبرد به کار رفته در این اسپلیت کاستی، R410a است که کاملا سازگار با محیط زیست می‌باشد.
 
تعیین ظرفیت و نصب داکت اسپلیت سقفی هایسنس:
 به منظور تعیین ظرفیت و تعداد داکت اسپلیت هایسنس مورد نیاز پروژه، ابتدا نسبت به ارسال آخرین پلان معماری واحدها و طبقات ساختمان خود از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما اقدام فرمائید. معمولا هنگام برآورد اولیه ظرفیت سرمایش داکت اسپلیت مورد نیاز هر آپارتمان در شرایط آب و هوایی مانند تهران و در طبقات وسط ساختمان (که در معرض تابش نور خورشید به سقف در تابستان و سرمای سطح بام در زمستان نمی‌باشند) به ازا هر ۳۰ یا ۴۰ متر مربع سطح کلی و ناخالص آپارتمان حدود یک تن تبرید (ظرفیت داکت اسپلیت) در نظر گرفته می‌شود (هر متر مربع فضای مفید حدود 400 btu/hr) بنابراین اگر متراژ هر یک از واحدهای آپارتمان شما بیش از ۱۲۰ متر مربع باشد، بهتر است برای هر واحد دو دستگاه داکت اسپلیت مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در نظر داشته باشید که هر BTU ۱۲۰۰۰ معادل یک تن تبرید می‌باشد.
برای آپارتمان های تا متراژ ۱۵۰ متر مربع نیز می‌توان از داکت اسپلیت‌های تک فاز ولی با برق ۳۲ آمپر (برخی برندها) استفاده نمود و نیازی به تقاضای برق سه فاز (از شرکت برق) نمی‌باشد. در صورتیکه واحدهای آپارتمان شما حتی تا متراژ ۲۰۰ متر مربع باشند نیز می‌توانید با استفاده از برق تک فاز ولی ۵۰ آمپر، از داکت اسپلیت‌های تک فاز استفاده نمایید. طبق شنیده‌های کارشناسان ما، سازندگان برای واحدهای بالاتر از ۲۰۰ متر مربع موظف به اخذ برق سه فاز بر اساس بخشنامه شرکت توانیر می‌باشند. یکی از نکات مورد توجه در انتخاب داکت اسپلیت‌ها، در نظر گرفتن حجم هوادهی آنها می‌باشد که معمولا به ازا هر یک تن ظرفیت داکت اسپلیت معادل CFM ۴۰۰ حجم هوادهی مناسب است. بدیهی است در صورت کمتر بودن حجم هوادهی میزان صدای داکت اسپلیت کمتر و در صورت بیشتر بودن هوادهی، میزان صدای داکت اسپلیت بیشتر خواهد بود.
 
داکت اسپلیت‌های هایسنس دارای ۵ سال گارانتی کمپرسور و ۱۸ ماه گارانتی سایر قطعات فنی توسط شرکت گلدیران مي باشند.
فروشگاه دما نوین به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشنده‌های محصولات هایسنس به ویژه کولر گازی و داکت اسپلیت‌های هایسنس می‌باشد و افتخار دارد که در کنار همکارهای خود در این شرکت فعالیت می‌کند.
ارسال نظر / پرسش در مورد اسپلیت کاستی اینورتر هایسنس مدل HIC-60
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح