0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی وارداتی > ال جی (LG) > داکت اسپلیت اینورتر ال جی مدل ABQ-30GM1T1 >

داکت اسپلیت اینورتر ال جی مدل ABQ-30GM1T1

قیمت و مشخصات داکت اسپلیت اینورتر ال جی مدل ABQ-30GM1T1
داکت اسپلیت اینورتر ال جی مدل ABQ-30GM1T1
67,000,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • ظرفیت ۳۰۰۰۰
  • مناسب برای ۴۰ الی ۶۰ متر (براساس شرایط)
  • سرمایش و گرمایش
  • دارای پمپ درین جهت تخلیه آب کندانس اوپراتور
  • امكان نصب كوئل آب گرم+کارکرد با برق تک فاز
  • قابل نصب در سقف كاذب و امكان اتصال به هواي تازه
  • قابلیت نصب کانال هوای برگشت و هوای تازه
  • دارای گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری
  • قابلیت تغییر دریچه مکش هوا
  • مجهز به فیلتر جهت افزایش کیفیت هوا
  • مجهز به سیستم کنترل هوشمند جریان آب گرم و کارکرد فن
  • امکان لوله ‌کشی بالا بین یونیت‌های داخلی و خارجی
  • مجهز به ترموستات دیواری با صفحه نمایش LCD
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی داکت اسپلیت اینورتر ال جی مدل ABQ-30GM1T1:
 داکت اسپلیت اینورتر ال جی مدل ABQ-30GM1T1 یکی دیگر از محصولات شرکت ال جی است که از طراحی و کیفیت ساخت بسیار عالی برخوردار است و برای مکان‌های گوناگونی در جهت ایجاد سرمایش و گرمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد لازم به ذکر است استفاده از این محصولات دارای مزایای فراوانی است که از این دست می‌توان به مواردی همچون عدم اشغال فضای اضافی اشاره کرد که دلیل آن را می‌توان ابعاد کوچک و حجم کم این محصول در نظر گرفت که به همراه نصب خاصی که دارد هیچ گونه فضای مفیدی را اشغال نمی‌کند. داکت اسپلیت اینورتر ال جی ۳۰۰۰۰ مدل ABQ-30GM1T1 با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها وجود در دنیا و با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن این شرکت طراحی و ساخته شده است و با گذراندن تست‌های مختلف در آزمایشگاهای بزرگ و تخصصی موفق به دریافت استانداردهای لازم در جهت ارائه محصولات خود به اقصی نقاط دنیا گردد. همچنین لازم به ذکر است این محصول دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های بیشتری نسبت به سایر سیستم‌های تهویه مطبوع است به همین جهت مصرف کننده‌های زیادی را به خود جلب نموده است. داکت اسپلیت اینورتر ال جی ۳۰۰۰۰ مدل ABQ-30GM1T1 با نصب در درون سقف و با فعالیت در درون کانال دارای تسلط بیشتری بر محیط تحت پوشش می‌باشد که از این طریق می‌تواند به راحتی با پرتاب باد تا حدود ۱۰ متر و با هوادهی مناسب محیط را تهویه و به دممای مورد نظر مصرف کننده برساند.
 داکت اسپلیت اینورتر ال جی ۳۰۰۰۰ مدل ABQ-30GM1T1 دارای دو ترموستات کنترلی یکی بر روی یونیت داخلی و دیگری بر روی ریموت کنترل دیواری می باشد که اولی با اندازه گرفتن دمای درون محیط و پردازش آن توسط برد الکترونیکی درون یونیت داخلی مقدار آن را به مصرف کننده اعلام می گردد و ترموستات دومی بر روی کنترل قرار داده شده است تا مصرف کننده بتواند در صورت تمایل نسبت به تغییر دمای محل زندگی خود اقدام کند. به عبارتی دیگر داکت اسپلیت اینورتر ال جی ۳۰۰۰۰ مدل ABQ-30GM1T1 دارای یک ریموت کنترل با گزینه های دسترسی گوناگونی مانند حالت خوا عمیق یا SLEEP و حالت توربو یا TURBO است که برای ایجاد شرایط بهتر و همچنین تسهیل تغییرات در داکت اسپلیت به واسطه مصرف کننده می باشد.
 
فروشگاه دما نوین مرجع بزرگ سیستم‌های اچ وک از جمله فروشندگان بزرگ کولر گازی و اسپلیت ال جی LG در تهران می‌باشد که انواع این محصول را به قیمت مناسب به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهد.
 
ارسال نظر / پرسش در مورد داکت اسپلیت اینورتر ال جی مدل ABQ-30GM1T1
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح