0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی وارداتی > گرین > اسپلیت مرکزی گرین > یونیت داخلی سقفی توکار VRF گرین IDGRV36P1/M >

یونیت داخلی سقفی توکار VRF گرین IDGRV36P1/M قیمت محصولات

قیمت و مشخصات یونیت داخلی سقفی توکار VRF گرین IDGRV36P1/M
یونیت داخلی سقفی توکار VRF گرین IDGRV36P1/M
24,400,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • اینورتر
  • طراحی زیبا و عملکرد کم صدا
  • امکان اتصال درین در دو جهت
  • امکان سفارش با پمپ درین داخلی
  • قابلیت تغییر دریچه هوای ورودی
  • امکان اتصال هوای تازه
  • قابلیت تغییر دریچه هوای ورودی
  • دارای کنترل بی سیم و قابلیت نصب ترموستات سیمی
  • مجهز به سیستم تشخیص خودکار خطا
  • دارای فیلتر قابل شستشو با دوره شستشوی طولانی مدت
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی یونیت داخلی سقفی توکار VRF گرین IDGRV36P1/M:
 یونیت داخلی سقفی توکار VRF گرین IDGRV36P1/M با ظرفیت 36000BTU/hr یک مدل یونیت داخلی سقفی توکار فشار استاتیکی متوسط گرین با قابلیت غلبه بر فشار استاتیکی ۵۰ تا ۸۰ پاسکال می‌باشد. این دستگاه با ارتفاع ۲۹۰ میلی‌متر مناسب برای نصب در سقف‌های کاذب با ارتفاع کم می‌باشد. وی آر اف گرین که با نام تجاری GRV معرفی می‌گردد از جمله تولیدات اصلی شرکت تهویه مطبوع گرین است که با بهره‌گیری از دانش فنی روز اروپا و متخصصین کار آزموده تولید می‌شود. یونیت‌های داخلی وی آر اف گرین از لحاظ ظرفیت و موقعیت نصب از تنوع بسیاری برخوردارند به طوری که بسیار مورد توجه سازندگان پروژه‌های ساختمانی واقع شده‌اند. این یونیت‌های داخلی در انواع مختلف سقفی توکار باریک (فشار استاتیکی پایین)، فشار استاتیکی متوسط و بالا، کاستی سقفی یک طرفه، دو طرفه و چهار طرفه، دیواری، سقفی و زمینی و در ظرفیت‌های متنوع ۹۰۰۰ الی ۲۴۰۰۰ بی تی یو بر ساعت به بازارهای جهانی عرضه می‌گردند. در این میان شرکت گرین ارائه دهنده سه نوع مختلف یونیت داخلی سقفی توکار باریک، با فشار استاتیکی متوسط و بالا است که صاحبان پروژه‌های ساختمانی می‌توانند بنا به نیاز پروژه از آنها بهره ببرند. این محصولات متناسب با فشار استاتیکی خارجی در ظرفیت‌های ۷۰۰۰ الی ۱۹۲۰۰۰ بی تی یو بر ساعت ساخته می‌شوند.
 
یونیت داخلی سقفی توکار VRF گرین IDGRV36P1/M شامل:
 امکان تغییر دریچه هوای ورودی در این مدل یونیت داخلی سقفی توکار گرین وجود دارد؛ دریچه هوای ورودی در این دستگاه به صورت استاندارد در پشت دستگاه تعبیه شده است با این وجود دارای قابلیت تغییر از قسمت پایین می‌باشد. اندازه فلنچ از پایین هم اندازه فلنچ از پشت بوده تا تغییر آسان دریچه امکان پذیر گردد. طراحی بسیار باریک با ارتفاع تنها ۲۹ سانتی‌متر باعث کاهش فضای نصب این مدل یونیت داخلی سقفی توکار VRF گرین می‌گردد. پمپ درین داخلی که قادر است آب حاصل از تقطیر را تا ارتفاع ۱۲۰ سانتی‌متر بالاتر از دستگاه خارج نماید به صورت سفارشی در این دستگاه قابل نصب می‌باشد. عملکرد آرام و بی صدای یونیت داخلی سقفی توکار VRF گرین ناشی از طراحی خلاقانه فن‌های سانتریفیوژ می‌باشد. همچنین طراحی سه بعدی پره‌های مارپیچی موجب افزایش هوادهی دستگاه و عملکرد بسیار آرام و بی صدای دستگاه گردیده است. هوای تازه در بهبود کیفیت هوای تهویه بسیار موثر است؛ در این سیستم با قرار دادن دریچه مخصوص امکان استفاده از هوای تازه به راحتی فراهم می‌گردد.
 
تمامی سیستم‌های VRF گرین از تاریخ نصب و راه اندازی دارای ۲۴ ماه گارانتی قطعات داخلی و ۵ سال گارانتی کمپرسور، به همراه ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشند.
فروشگاه دما نوین بزرگترین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع تمام محصولات گرین را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند.
 
ارسال نظر / پرسش در مورد یونیت داخلی سقفی توکار VRF گرین IDGRV36P1/M
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح