0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی وارداتی > گرین > اسپلیت مرکزی گرین > یونیت داخلی دیواری VRF گرین مدل IWGRV18P1 >

یونیت داخلی دیواری VRF گرین مدل IWGRV18P1 قیمت محصولات

قیمت و مشخصات یونیت داخلی دیواری VRF گرین مدل IWGRV18P1
یونیت داخلی دیواری VRF گرین مدل IWGRV18P1
14,900,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • اینورتر
  • طراحی زیبا و عملکرد کم صدا
  • امکان اتصال درین در دو جهت
  • دارای کنترل بی سیم و قابلیت نصب ترموستات سیمی
  • مجهز به سیستم تشخیص خودکار خطا
  • دارای فیلتر قابل شستشو با دوره شستشوی طولانی مدت
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی یونیت داخلی دیواری VRF گرین مدل IWGRV18P1:
 یونیت داخلی دیواری VRF گرین مدل IWGRV18P1 با ظرفیت 18000BTU/hr یک مدل‌ یونیت داخلی VRF گرین است که با طراحی زیبا و در عین حال ساده، قابل هماهنگ با انواع دکوراسیون داخلی می‌باشد. به طور کلی وی آر اف گرین که با نام تجاری GRV معرفی می‌گردد از جمله تولیدات اصلی شرکت تهویه مطبوع گرین است که یونیت‌های داخلی آن در انواع مختلف دیواری، کاستی یک طرفه، دو طرفه و چهار طرفه، سقفی و زمینی، سقفی توکار و کانالی و در ظرفیت‌های متنوع ۹۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت، با بهره گیری از دانش فنی روز اروپا و متخصصین کار آزموده تولید و عرضه می گردند. در این میان یونیت داخلی دیواری VRF گرین جز پر فروش‌ترین مدل‌های یونیت داخلی GRV است که با برخورداری از ۴ ظرفیت ۹۰۰۰، ۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ بی تی یو بر ساعت برای نصب در اتاق‌هایی با متراژ مختلف قابل استفاده می‌باشد. سیستم اسپلیت مرکزی یا VRF از جمله محصولات دوستدار محیط زیست است که راندمان بسیار بالا و منطبق با استانداردهای محیط زیست از عوامل موفقیت این سیستم در بازارهای جهانی می‌باشد. VRF معمولاً در ساختمان‌های بزرگ و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و منبع تغذیه آن بر اساس نوع یا برند می‌تواند از برق سه فاز و یا گاز شهری باشد. به دلیل بهره گیری از کمپرسور دور متغیر SCROLL و موتور فن دور متغیر در کندانسورهای سیستم‌های اسپلیت مرکزی، ضریب عملکرد دستگاه (COP) تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته به طوری که این دستگاه‌ها با مصرف انرژی کمتر، مقادیر بیشتری سرمایش و گرمایش تولید می‌نمایند. اسپلیت مرکزی (VRF) انتخاب بسیار مناسبی نسبت به اسپیلت‌ها و داکت اسپیلت‌ها بوده و باعث کاهش قابل توجهی در مصرف برق و تجمیع کندانسورهای هر واحد می‌گردد. در واقع در اسپلیت مرکزی به جای قرارگیری چند یونیت خارجی در پشت بام یا تراس از یک یا حداکثر ۴ یونیت خارجی (به صورت مدولار) استفاده شده که قادرند تعداد بسیاری یونیت داخلی (حداکثر ۶۴ یونیت داخلی از انواع مختلف) را تغذیه نمایند. همچنین کنترل این دستگاه‌ها بسیار هوشمند بوده و قابلیت لوله‌ کشی (بنا بر ظرفیت دستگاه) تا ۱۰۰۰ متر را دارا می‌باشند. از مزایای دیگر سیستم‌های VRF قابلیت کنترل یونیت‌های داخلی به صورت جداگانه است که کاربران می‌توانند براساس نیاز سرمایشی و گرمایشی خود یونیت داخلی واحد خود را کنترل کنند. همچنین تنوع در انتخاب نوع یونیت داخلی این امکان را فراهم می‌کند تا کارفرمای محترم متناسب با نوع معماری و یا نوع کاربری خود از پنل‌های دیواری، زمینی، سقفی توکار، کاستی سقفی استفاده نماید.
 
یونیت داخلی دیواری VRF گرین مدل IWGRV18P1 شامل:
  • ترموستات سیمی: این دستگاه در حالت استاندارد دارای کنترل بی سیم می‌باشد، اما به صورت اختیاری می‌توان از ترموستات سیمی نیز استفاده نمود؛ ترموستات سیمی بر روی دیوار قرار گرفته و از گم شدن کنترل جلوگیری می‌نماید.
  • امکان اتصال درین در دو جهت یونیت داخلی دیواری VRF: هر دو سمت چپ و راست دستگاه قابلیت اتصال درین دارند که موجب نصب آسان می‌گردد.
  • نصب آسان: شیر انبساط داخلی موجب کوچک شدن دستگاه و نصب آسان می‌گردد.
  • حالت بی صدا در یونیت‌ داخلی: با استفاده از طراحی خلاقانه فن‌های سانتریفیوژ و موتور فن‌های با کیفیت، یونیت‌های داخلی بسیار آرام و نرم کار می ‌کنند و سطح صدا را به ۸۱ دسی بل می ‌رسانند.
 
تمامی سیستم‌های VRF گرین از تاریخ نصب و راه اندازی دارای ۲۴ ماه گارانتی قطعات داخلی و ۵ سال گارانتی کمپرسور، به همراه ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشند.
فروشگاه دما نوین بزرگترین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع تمام محصولات گرین را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند.
 
ارسال نظر / پرسش در مورد یونیت داخلی دیواری VRF گرین مدل IWGRV18P1
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح