0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> تازه ‌های خبری > پکیج بیتا یا ایرتورپن >

پکیج بیتا یا ایرتورپن

 
معمولا برای تمام خریداران این سوال پیش آمده که پکیج بی‌تا یا ایرتورپن، برای پاسخ به این سوال در ابتدا باید سوال دیگری را مطرح کرد اینکه نیاز ما برای استفاده از یک پکیج گرمایشی چه چیزی است؟
قبل از پاسخ دادن به این سوال‌ها بیاییم و بیشتر با برند بی‌تا و ایرتورپن آشنا شویم. حدود چند سالی می‌شود که گروه صنعتی بوتان در راستای رقابت و در دست گرفتن بازار داخلی سیاست‌های تولیدی خاصی را در نظر گرفته است. این شرکت به پشتیبانی نام خود و سرمایه موجود در حال زیر مجموعه‌سازی برای توسعه خود می‌باشد از همین رو با سرمایه گذاری شرکت‌های تولیدی نوپا را راه‌اندازی یا خطوط تولید آنها را خریداری کرده و حق امتیاز آنها را بدست می‌گیرد و در انتها آنها را حمایت می‌کند. تقریبا در سال ۱۳۹۷ بود که بوتان شرکت توسعه قطعات الیکا که از زیر مجموعه های شرکت صنعتی بوتان می باشد را معرفی و وارد بازار تولید پکیج کرد. پکیج دیواری بی تا با اتکا به تجربه و سوابق پکیج بوتان در تولید، توزیع و پشتیبانی گسترده خدمات مشتریان از سال از همان سال پا به بازار تاسیسات کشور گذاشته است. در ابتدا به علت آنکه این محصول نام بوتان را با خود به یدک نمی‌‌کشید برای مصرف کنندگان ناشناخته و محصولی غیر قابل اعتماد بود اما بعدها و به پشتیبانی بوتان توانست خود را در بازار به عنوان محصولی شناخته شده معرفی کرده و تبدیل یه یکی از کالاهای پر تقاضا شود.
 
 
در سال ۱۴۰۰ بوتان بار دیگر سیاست جدیدی در پیش گرفت و آن خرید خط تولید شرکت آذران سهند تبریز بود. بوتان با این کار توانست چند شرکت کوچک را ادغام کرده و آنها برای شروع حرکت‌های بزرگتر حمایت کند. شرکت آذران سهند که در ابتدا انواع رادیاتورهای پنلی را تولید می‌کرد حالا به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های بوتان و الگو برداری از پکیج‌های مدل بی‌تا و پارما و با کمی تغییر در قطعات پکیج‌های دیواری ایرتورپن را تولید و روانه بازار کرد. با اطمینان می‌شود گفت که پکیج دیواری ایرتورپن همان مسیر پکیج بی‌تا را در پیش گرفته و به کمک خدمات بوتان به سمت شناخته شدن می‌رود.
حال می‌توان پاسخ سوالی که در ابتدا مطرح شد را داد. پکیج بی‌تا و ایرتورپن هر دو از یک نسل هستند با این تفاوت که در دو خط تولید متفاوت و با کمی اختلاف در کیفیت مونتاژ تولید می‌شوند و با کمی اختلاف در قیمت موجود در بازار، در نتیجه اگر قصد خرید یک دستگاه پکیج با قیمت مناسب برای زیربنای تا ۱۶۰ متر را دارید محصولات بی‌تا و ایرتورپن ۲۲ تا ۲۶ آسایش خاطر شما را با گرمایش مطبوع خانه و آبگرم مصرفی دائم و فوری فراهم می‌نماید. همچنین قطعات پیشرفته و سیستم‌های الکترونیکی به کار رفته در این محصول عملکرد ایمن آن را تضمین می‌کند و یک انتخاب مناسب برای شما می‌باشد.
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح