0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> تازه ‌های خبری > رادیاتورهای پنلی بوتان >

رادیاتورهای پنلی بوتان

 
 حتما تا بحال برای بسیاری از شما سوال پیش آمده، در بازاری که رادیاتورهای پنلی با فروش بالای خود و تقاضای مشتری روبرو هستند در حالی که شرکت‌های بزرگ در حال رقابت با یکدیگر هستند چرا شرکت بزرگی مانند بوتان دست به کار نمی‌شود و رادیاتور پنلی تولید نمی‌کند. باید بگوییم تقریبا محال است که در این بازار پر متقاضی شرکت بوتان وارد نشود و عرصه را به رقبای خود واگذار کند. همانطور که هر شرکت سیاست‌های تولیدی و مالیاتی خود را برای رقابت و بقا در بازار دارد شرکت بوتان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دست به تولید رادیاتورهای پنلی با برندهای مختلف و حق مالکیت خودش زده است. در سال ۱۳۹۹ شرکت بوتان با خرید خط تولید شرکت اذر گرمای سهند تبریز حق امتیاز تمام محصولات این شرکت را بدست گرفت. در حال حاضر این خط رادیاتورهای پنلی خود را با ۴ برند مختلف از جمله ایرتورپن، گلدپن، آی پن و آریل استار تولید می‌کند در حالی که سرمایه، برندینگ، تجربه و خدمات شرکت قدرتمندی مانند بوتان آنها را پشتیبانی می‌کند.
 
 
این محصولات توسط خط مکانیزه با لیسانس ترکیه تولید می‌شود همچنین این رادیاتور با استاندارد جهانی و طراحی مدرن و زیبا و سازگار با پکیج دیواری است و رقیب سر سختی برای رادیاتورهای پنلی وارداتی می‌باشد. رادیاتورهای پنلی بوتان به علت کیفیت عالی دارای راندمان بالایی است که برای مصرف کننده آسایش و راحتی را به ارمغان می‌آورد.
 باز هم تاکید می‌شود که حق امتیاز تولید این محصول تماما برای گروه صنعتی بوتان است اما به هیچ عنوان لوگوی بوتان بر روی بسته‌بندی این محصولات (ایرتورپن، گلدپن، آی پن و آریل استارنبوده بلکه تنها خدمات و پشتیبانی آنها را به عهده دارد.
در انتها باید بگوییم اگر قصد خرید رادیاتور پنلی بوتان را دارید با انتخاب هرکدام از برندهای ذکر شده شما به هدف خود رسیده‌اید و از یک محصول با کیفیت و پشتیبانی خوب برخوردار خواهید شد.
فروشگاه دما نوین به عنوان نماینده بوتان در تهران اعلام می‌کند که تمام رادیاتورهای پنلی وفولادی بوتان را با مناسب‌ترین و پایین‌ترین قیمت در تهران و شهرستان‌ها به صورت تک و عمده پخش و به فروش ‌می‌رساند.
 
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح