0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات گرمایشی ساخت ایران > شوفاژکار > پکیج زمینی شوفاژکار > پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 85 >

پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 85

قیمت و مشخصات پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 85
پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 85
75,200,000 تومان
پکیج زمینی استخری و جکوزی شوفاژکار مدل آکواتک 85
89,900,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • ظرفیت حرارتی ۸۳۱۰۰ کیلوکالری بر ساعت
  • مناسب برای استخر ۴۰ تا ۷۰ متر مربع
  • حداکثر دمای کاری مجاز ۱۰۵ درجه سانتی‌گراد
  • نوع سوخت گاز طبیعی یا گازوییل
  • دارای مبدل حرارتی صفحه ای برای استخر و جکوزی
  • دارای پمپ سیرکولاسیون گراندفوس ساخت کشور دانمارک
  • مجهز به منبع انبساط زیلمت ساخت کشور ایتالیا
  • سهولت در تعمیر و نگهداری به واسطه استفاده از اتصالات دنده‌ای جهت مونتاژ قطعات دستگاه
  • تعبیه تجهیزات کنترل و اندازه گیری مناسب اعم از ترمومتر، مانومتر، ترموستات و پنل کنترلی
  • دارای تجهیزات تضمین کارایی صحیح اعم از شیر اطمینان، شیر هواگیری و شیر یک طرفه
  • قابلیت نصب مشعل‌های گاز سوز، گازوییل سوز و دوگانه سوز
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 85:
 پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک ۸۵ به منظور گرمایش استخرهای آب گرم با درجه حرارت متغیر تولید شده است. علاوه بر داشتن انتقال حرارت مناسب مقاومت بســـــیار بالایی در برابر اکســید شدن و عوامل شیمیایی تاثیرگذار بر سطح دارد. آلیاژ مخصــوص چدن در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت محیط و مقاومت در برابر میعانات حاصـــل از احتراق بسیار مناسب است . پکیج استخری شوفاژکار مدل آکواتک ۸۵ دارای مبدل پوسته‌اي براي تامین دماي آب استخر در راندمان بالا است. دیگ این پکیج‌ها از نوع چدن آتش خوار بوده و با ۳ پاس حــرارتـــی و مجهـــز به توربولاتور راندمان بالایی دارد. در هنگام خرید پکیج زمینی استخری باید به ظرفیت و نوع کاربری دستگاه توجه نمایند. آب موجود در استخر از طریق انرژی خورشید و حرارت گیری از پکیج گرم شده و این گرما را به محیط بیرون می‌‏دهد. در نتیجه دائما باید عملیات حرارت‏ دهی به صورت یک چرخه در انجام باشد تا دمای آب برای تمام عوامل از جمله شناگران مناسب باشد. از گذشته تا کنون انسان همواره محصولات جدیدی برای رفع این نیاز طراحی و تولید نموده است که همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه ها هم به روز شده و قدرت بیشتری پیدا می‌‏کنند. پکیج‏‌های استخری جزو به روزترین دستگاه‌‏ها در زمینه تأمین آب گرم استخر می‏‌باشند.
پکیج زمینی استخری شوفاژکار در تمامی مجموعه های آبی از جمله استخرهای خصوصی و عمومی مناسب است. پکیج استخری شوفاژکار مدل آکواتک ۸۵ قابلیت تامین آب گرم مصرفی دوش، گرمایش فضای استخر و جکوزی را به خوبی دارد.
 
چگونگی انتخاب مشعل:
۱) در انتخاب نوع مشعل دقت نمایید زیرا شرایط کارکرد دیگ‌های آبگرم شوفاژکار و همچنین نوع بهره‌برداری مصرف کننده و مشخصات کوره یا پاس یک دیگ‌های تولید آبگرم به گونه‌ای است که باید شرایط مربوط به شعله رعایت گردد.
۲) مشعل باید از نظر شعله و نسبت هوا به سوخت قابل تنظیم باشد.
۳) در مشعل‌های گازوئیلی قطر نازل گازوئیل از سازنده مشعل یا سرویس کار فنی باید پرسیده شود. زاویه نازل بسیار بستگی به طول دیگ دارد و استفاده از نازل ۶۰ درجه نیاز به تایید سازنده دیگ خواهد داشت. لذا از نازل ۶۰ درجه به هیچ عنوان قبل از تایید سازنده استفاده نفرمایید.
۴) شعله در طول و قطر نباید به هیچ نقطه‌ای از کوره دیگ برخورد نماید. طول شعله نباید از ۷۰ درصد طول کوره بیشتر شود. نسبت هوا به سوخت در دیگ‌ها به دلیل حفظ راندمان، بسیار مهم است و اکسیژن مازاد احتراق از ۳ درصد نباید بیشتر شود.
۵) انتخاب ظرفیت بیشتر از ظرفیت پلاک دیگ بستگی به دو عامل ارتفاع از سطح دریا و راندمان مشعل دارد، لذا توصیه‌های برخی افراد در انتخاب ۲۰ درصد کمتر یا بیشتر از ظرفیت را بدون توجه به عوامل گفته شده نپذیرید.
۶) در مشعل‌های گازی، سیستم‌های سوخت رسانی باید کامل شود و شامل شیر مخصوص گاز فیلتر، گاورنر، دو شیر برقی، شیلنگ مطمئن و تا نخورده باشد و مشعل تراز نصب شود.
 
پکيج زمینی دوگانه سوز شوفاژکار مدل آکواتک ۸۵ دارای ۱۰ سال گارانتی دیگ، ۱ سال گارانتی قطعات و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشد.
فروشگاه دما نوین مرجع اینترنتی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع از جمله فروشندگان محصولات شوفاژکار می‌باشد که به صورت غیر مستقیم با این شرکت در حال همکاری می‌باشد.
توجه: برای نصب مجاز و ایمن محصول در هنگام خرید دستگاه لوازم استاندارد و مجاز نصب را از فروشگاه تهیه نمایید.
 
پکیج زمینی شوفاژکار
ارسال نظر / پرسش در مورد پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 85
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح