0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> تازه ‌های خبری > اطلاعیه فوری در خصوص نوسان قیمت‌ها در بازار >

اطلاعیه فوری در خصوص نوسان قیمت‌ها در بازار

 
 در شرایط کنونی و با توجه به وضعیت موجود اقتصاد در کشور متاسفانه هر روز شاهد نوسانات و تغییر در قیمت محصولات و صنایع تولیدی کشور می‌باشیم. این شرایط باعث شده تا هم تولید کنندگان، هم فروشندگان و هم مصرف کنندگان عزیز دچار نوعی دوگانگی برای تصمیم‌گیری در تولید و پخش محصول در بازار، فروش و یا خرید محصول مورد نظر خود شوند. از طرفی تورم روز افزون باعث این می‌شود تا ترس از بالا رفتن قیمت‌ها تولید کننده و فروشنده را دچار ضرر و خریدار را مجبور به خرید زود هنگام کالای خود کند در حالی که ممکن است احتیاجی به آن کالا نیز نداشته باشد از طرفی وعده مسئولین در کشور عده‌ای را به پایین آمدن قیمت‌ها دلخوش می‌کند. همین امر باعث شده تا قیمت گذاری از سوی شرکت‌های تولید کننده نیز هر روز تغییر کند و نیاز به استعلام از طرف فروشندگان داشته باشد. فروشگاه دما نوین نیز از این قاعده گیج کننده مستثنی نبوده و خود از این مسایل دچار دردسرهای بسیاری شده است. به همین منظور از همین جا در اطلاعیه‌ای فوری تاکید می‌کند با آنکه به روز رسانی قیمت‌ها وظیفه اصلی ما می‌باشد اما سرعت تغییر قیمت محصولات از سرعت فعالیت پرسنل ما نیز بیشتر بوده و کنترل آن از دست ما خارج شده است. به همین دلیل عاجزانه از شما عزیزان درخواست داریم قبل از خرید و سفارش محصول به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصول خود مطلع شوید. لازم به ذکر است در حال حاضر به علت همین نوسان قیمت درگاه پرداخت آنلاین فروشگاه تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد و هرگونه سفارش و پرداخت تنها از طریق تماس تلفنی و پرداخت بانکی صورت می‌گیرد.
 فروشگاه دما نوین اعلام می‌دارد در قیمت گذاری محصولات موجود هیچ‌گونه دخل و تصرفی ندارد و هیچگونه نقشی در تعیین کردن قیمت به صورت دلخواه محصولات ندارد بلکه تنها قیمت‌های روزانه بازار را اعلام می‌کند و تمام محصولات به فروش رفته توسط این فروشگاه با حداقل سود صورت می‌گیرد.

ما در قلب بازار با اطلاع از قیمت‌های روزانه پایین‌ترین قیمت کالای شما را اعلام می‌کنیم تا حس رضایت از یک خرید خوب را به شما هدیه دهیم.

معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح