0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > سایر محصولات > استخر و سونا > ایمکس >

ایمکس

 
 ایمکس EMAUX یک برند مطرح استرالیایی می‌باشد که از تولید کنندگان بزرگ تجهیزات استخر در سراسر دنیا می‌باشد. این برند در ایران با نام ایمکس و یا ایماکس شناخته شده است. و به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی که دارد در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این شرکت علاوه بر تجیزات استخر، تولیدکننده تجهیزات سونا، تجهیزات جکوزی، تجهیزات پارک‌های آبی و مراکز آب درمانی و همچنین آکواریوم‌های بزرگ عمومی می‌باشد. این شرکت در سال ۱۹۸۰ میلادی در استرالیا تاسیس گردید. اکنون علاوه بر چین شعب متعددی در کشورهای دیگر اعم از چین، اروپا و اقیانوسیه دارد. در حال حاضر بزرگترین خط تولید محصولات ایمکس در شهر ژونگ شان چین واقع شده است. این شرکت امروزه به دلیل گستردگی به یکی از ابر هولدینگ‌های بازار استخر و SPA تبدیل شده است. این شرکت نماینده فروش ایمکس در تهران می‌باشد که می‌توانید برای تهیه آنها با کارشناسان تماس بگیرید. تنوع محصولات ایمکس بسیار زیاد می‌باشد، اما می‌توان از میان آنها به فیلتر شنی استخر، فیلتر کارتریجی استخر، فیلتر دیاتومه استخر، پمپ استخر، هیتر برقی و گازی سونا، جت پمپ و بلوئر جکوزی، کلرزن خطی و نمکی، جارو اتوماتیک استخر، هیت پمپ و مبدل حرارتی، انواع کفشور، سرجارو، نردبان، دستگیره استیل، سکوی پرش، تجهیزات روشنایی، اسکیمر و گریل استخر اشاره کرد.
فروشگاه دما نوین بزرگترین مرجع سیستم‌های تهویه مطبوع و تاسیسات از جمله گرمایشی و سرمایشی در زمینه سیستم‌های گرمکن انواع استخر و سونا نیز در حال فعالیت بوده و در این زمینه با شرکت‌های متعددی از جمله ایمکس همکاری دارد.
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح