0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > سایر محصولات > پرده هوا >

پرده هوا

پرده هوا Air Curtain یا درب هوا Air door دستگاهی است شبیه به کولر گازی که از ورود حشرات، گرد و خاک، آلاینده‌ها و همچنین تبادل انرژی جلوگیری می‌کند. رایج‌ترین کاربرد آن به ‌صورت یک فن دمنده رو به پایین است که بالای ورودی یک ساختمان یا بازشویی بین دو فضای دارای تهویه با دماهای متفاوت نصب می‌شود. درب هوا می‌تواند برای گرم کردن هوا همراه با گرم ‌کن یا بدون آن باشد. فن باید برای تولید جریان هوایی که بتواند به کف زمین برسد، به‌اندازه کافی قدرتمند باشد. پرده هوا در ساده‌ترین کاربرد خود، جریان مداوم گسترده‌ای از هوا است که در عرض ورودی یک فضای دارای تهویه مطبوع در گردش است. این پرده با هدایت جریان هوا به بالای ورودی نفوذ حشرات و هوای نامطبوع را به داخل فضای دارای تهویه مطبوع کاهش می‌دهد. لایه جریان هوا با سرعت و زاویه‌ای حرکت می‌کند که مانع نفوذ هرگونه جریان هوا می‌شود. به طور کلی اثر پرده هوا در ایجاد حائل در میان ورودی از ۶۰ تا ۸۰٪ متفاوت است.
فروشگاه دما نوین به عنوان یکی از بزرگترین مراجع سیستم‌های تهویه مطبوع یکی از عرضه کننده‌های انواع پرده هوا برای بسیاری از مصارف در سراسر کشور می‌باشد.
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح