0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات سرمایشی ساخت ایران > ساراول >

فن کویل و چیلر ساراول بهترین قیمت

فن کویل-انواع فن کویل
 
 شرکت مهندسی ساراول در سال ۱۳۳۸ به وسیله آقای مهندس هدایت دهش، بنیان نهاده شد که کار آن ارائه خدمات مهندسی و نصب وسایل تهویه مطبوع بود. با توسعه کار شرکت در سال ۱۳۴۰ کارخانه ساراول در منطقه سعادت آباد افتتاح شد. کارخانه ساراول در ابتدا به تولید مخازن آب و گازوئیل پرداخت، سپس با تولید دیگ های آب گرم فولادی گامی رو به رشد برداشت تا در سال ۱۳۵۴ موفق به تولید فن کویل گردید و توانست وارد بازار رقابت با کالاهای خارجی گردد. با تلاش و پشتکار و گسترش محصولات تولیدی به انواع چیلر، هوادهنده، پکیج، انواع فن کویل، یونیت هیتر و برج خنک کن افزایش یافت تا آنجا که کارخانه ساراول به عنوان اولین تولید کننده تجهیزات تهویه مطبوع در خاورمیانه و ایران مطرح شد. در سال ۱۳۵۷ و با پیروزی انقلاب اسلامی، مدیریت شرکت به دولتی تبدیل شد و پس از طی ۱۴ سال در سال ۱۳۷۱ مجددا به بنیانگذاران آن برگردانده شد. در سال ۱۳۸۳ کارخانه ساراول به مکانی با تجهیزات و امکانات جدید با مساحت تقریبی ۲۰۰ هزار متر مربع واقع در جاده قدیم تهران – کرج انتقال یافت تا امکان پیشرفت بیشتر کارخانه فراهم شود. امروزه تولیدات شرکت ساراول شامل تجهیزات استاندارد و سفارشی که برای مصارف متنوع از جمله تهویه مطبوع، صنایع نفت و پتروشیمی، نیروگاهها، صنایع پلاستیک، سرامیک، صنایع هوایی و صنایع خودروسازی و غیره کاربرد دارند.
فروشگاه دما نوین به عنوان بزرگترین مرجع سیستم‌های تهویه مطبوع و به عنوان یکی از حامیان تولید داخلی افتخار دارد یکی از عرضه کنندگان محصولات این شرکت قدیمی در کشور می‌باشد.
چیلر ساراول
Saravel chiller
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح