0
شما اینجا هستید : صفحه اصلی  -> محصولات > محصولات گرمایشی ساخت ایران > ام آی تری > دیگ چدنی MI3 > دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) سری SM90 >

دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) قیمت خرید

قیمت و مشخصات دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) سری SM90
دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) مدل SM904
17,900,000 تومان
دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) مدل SM905
23,500,000 تومان
دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) مدل SM906
28,200,000 تومان
دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) مدل SM907
32,900,000 تومان
دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) مدل SM908
34,900,000 تومان
دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) مدل SM909
39,300,000 تومان
دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) مدل SM9010
43,600,000 تومان
دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) مدل SM9011
48,000,000 تومان
ویژگی‌های محصول:
  • تنوع در سایز
  • فشارسنج -دماسنج
  • چراغ هشدار دهنده دماپای حد
  • دماپای تنظیم دمای دیگ
  • دماپای ایمنی (حد)
  • کلید تعیین وضعیت (قطع و وصل و تست دستی مشعل)
  • سازگاری بیشتر با انواع موتورخانه
  • ابعاد کوچکتر دیگ چدنی و حمل و نقل آسان به دلیل امکان جدا شدن پره‌های دیگ از یکدیگر
  • امکان تعویض پره آسیب دیده دیگ و تعمیر راحت دیگ نسبت به دیگ‌های فولادی
  • قیمت و گارانتی مناسب‌تر دیگ‌های چدنی نسبت به دیگ‌های فولادی دارای استاندارد
  • انتقال حرارتی بسیار بالا و ماندگاری بیشتر گرما در فلز
  • راندمان بالاتر انرژی و کاهش مصرف سوخت
  • بالا بردن عمر مفید پکیج و ایجاد استهلاک کمتر 
  • اینرسی حرارتی پایین
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • قابلیت کار با انواع مشعل گازسوز و گازوئیل سوز
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله
نقد و بررسی
مشخصات فنی
کالاهای مرتبط
محصولات جانبی
درباره‌ی دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) سری SM90:
 دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) سری SM90 به عنوان جدیدترین محصول این شرکت از بهترین آلیاژ چدن ساخته شده و دارای راندمان ۹۰ درصد می‌باشد. در طراحی دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) سری SM90 به منظور رسیدن به حداکثر کارایی حرارت به صورت یکنواخت بین همه پره‌ها توزیع می‌شود. کلیه پره‌های دیگ چدنی شرکت لوله و ماشین سازی ایران در مدت زمان ۱ دقیقه با فشار ۴ بار مورد آزمایش هیدروستاتیک قرار می‌گیرند. دیگ‌های فوق دارای نشان استاندارد و گواهی تأیید صلاحیت آزمایشگاه در خصوص آزمون دیگ‌های چدنی مخصوص گرمایش مرکزی و آب گرم مصرفی و اندازه گیری ظرفیت و بازده آنها از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می‌باشند. بدلیل کارکرد بیصدا و دارا بودن بازده بالا، از دیگ چدنی MI3 فوق، می‌توان در منازل مسکونی و همچنین اماکن صنعتی استفاده کرد.
محفظه احتراق دیگ مدل SUPER M90 به گونه‌ای طراحی شده است که دمای گازهای خروجی از دیگ به حدی است که علاوه بر راندمان بالا مشکل چالش نیز در محصولات احتراق وجود نداشته باشد. بدین ترتیب که محصولات احتراق در سه پاس از مسیرهای پیش بینی شده در بدنه عبور کرده و سپس خارج می‌گردد. این عمل موجب احتراق صحیح، تقلیل صدا و افزایش بازده دیگ می‌شود. نحوه ارائه محصول به مشتری: دیگ‌های چدنی MI3 مدل SUPER M90 در چهار بسته عرضه می‌شوند که مشتمل بر موارد زیر می‌باشد:۱) روپوش ۲) واحد مراقبت ۳) مجموعه قطعاتی که برای مونتاژ دیگ ضروری می‌باشد ۴) مجموعه قطعاتی که بدنه باز شده دیگ را تشکیل می‌دهد. این مجموعه در صورت سفارش مشتری می‌تواند به صورت مونتاژ شده تحویل گردد). روش عرضه اجزای تشکیل دهنده امکان نصب آسان دیگ را فراهم ساخته و سبب می‌شود حمل و نقل در هر نوع موتور خانه به سهولت انجام گیرد. جهت مونتاژ و نصب آسان دیگ، دستورالعمل مربوطه همراه دیگ به خریداران ارائه می‌گردد.
 
محاسبه ظرفیت دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) سری SM90:
  • برای محاسبه تقریبی قدرت دیگ چدنی مورد نیاز، ابتدا متراژ زیربنای مفید ساختمان را در عدد ۱۰۰ (کیلو کالری) ضرب نمایید و سپس برای هر واحد مسکونی نیز عدد ۶۰۰۰ (کیلو کالری) بابت تامین آبگرم مصرفی را به آن اضافه نمائید. مثلا برای یک ساختمان با متراژ ۲۵۰۰ مترمربع زیربنای مفید و دارای ۱۵ واحد آپارتمانی قدرت گرمایش دیگ مورد نیاز عبارتست از: کیلوکالری ۳۴۰.۰۰۰ = (۱۵×۶۰۰۰) + (۱۰۰×۲۵۰۰)
  • برای محاسبه ظرفیت دیگ آبگرم چدنی شوفاژ مورد نیاز بر اساس تعداد واحدها، متراژ و نوع کاربری ساختمان، وجود و یا عدم وجود استخر آب گرم و ... می‌توانید با کارشناسان شرکت دماتجهیز مشورت نمائید.
  • معمولاً پس از محاسبه فوق، تا ۲۰ درصد به عنوان ضریب اطمینان به ظرفیت محاسبه شده دیگ آبگرم موتورخانه اضافه می‌گردد.
  • مهمترین نکته در استفاده از دیگ‌های چدنی عبارتست از محدودیت فشار کار و نیاز به آب بندی بوشن بین پره‌های دیگ چدنی پس از نصب.
  • در صورتیکه تعداد واحدهای آپارتمان بیش از ۶ واحد باشد استفاده از ۲ دیگ حرارت مرکزی به موازات یکدیگر در موتورخانه که هریک دارای ۷۰ درصد از ظرفیت مورد نیاز باشد موجب اطمینان خاطر در تامین پایدارگرمایش و آبگرم مصرفی مورد نیاز ساختمان می‌گردد.
  • نصب ترمومتر مانومتر جهت نمایش دمای آب گرم موجود در دیگ و همچنین فشار سیستم گرمایش ساختمان روی هر دیگ چدنی شوفاژ موتور خانه الزامی است.
  • همچنین نصب ترموستات مستغرق (آگوستات مستغرق) با دامنه دمایی ۳۰ تا ۹۰ درجه سانتی‌گراد (و یا ۳۰ تا ۱۱۰ درجه سانتی‌گراد) جهت تنظیم دمای دیگ و فرمان off-on به رله مشعل روی هر دیگ شوفاژ چدنی الزامی است.
 
 با توجه به اینکه نصب کلیه تجهیزات اصلی موتورخانه و از جمله دیگ حرارت مرکزی روی فونداسیون بتنی از قبل اجرا شده با ابعاد مناسب طبق پلان جانمایی و دقیقا در محل قرار گرفتن تجهیزات انجام می‌پذیرد، لذا قبل از نصب تجهیزات اصلی موتورخانه از جمله دیگ شوفاژ چدنی نسبت به تعبیه فونداسیون بتنی مورد نیاز، طبق ابعاد و استانداردهای تعریف شده، اقدام نمایید.
 
مدت گارانتی دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) سری SM90 از زمان تحويل ۵ سال می‌باشد، ضمن اینکه این دیگ‌ها دارای خدمات پس از فروش مادام العمر هستند.
فروشگاه دما نوین از جمله عرضه کننده‌‌های محصولات ام آی تری در تهران و شهرستان می‌باشد که تمام محصولات این شرکت را به قیمت روز بازار در کشور به فروش می‌رساند.
 
MI3-دیگ چدنی-دیگ چدنی ام آی تری
ارسال نظر / پرسش در مورد دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) سری SM90
CAPTCHA
معرفی فروشگاه دما نوین
فروشگاه دما‌ نوین با بیش از ۳۱ سال سابقه در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی،تاسیسات و تهویه ‌‌‌‌‌‌مطبوع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محیط، برای عقد قرارداد با پروژه‌های بزرگ ساختمانی، شرکت‌ها، اماکن دولتی و خصوصی همچنین جهت نصب، راه‌اندازی، ‌سرویس و پشتیبانی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان در همه‌ی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری آماده‌ی همکاری می‌باشد.‌
تماس با فروشگاه
آدرس ما: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، ضلع شرقی چهارراه لبافی‌نژاد، پلاک ۱۲۳۳، فروشگاه دما نوین
 تلفن(۱): ۶۶۴۶۴۴۵۹-۰۲۱
 تلفن(۲): ۶۶۹۷۲۶۳۳-۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۳۳۰۵۰۶۵    آقایی
همراه: ۰۹۱۲۹۲۴۹۱۹۴     آقایی
 زمان پاسخگویی: در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه دما نوین می‌باشد و هرگونه کپی برداری از هر بخش پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت : ایران طراح